Aftersales

Aftersales

Training aftersales

Er is nu een vervolgtraining op de basiskennis sanitairtraining. Uitgangspunt zijn de vragen die verzameld zijn vanuit verkoopafdelingen en aftersales afdelingen. Veelal onderhouds-gerelateerde en technische vragen die de eindgebruiker stelt. Als de badkamer verkocht is beginnen de vragen…..en als we die kunnen pareren geeft dat vertrouwen. Vertrouwen in jou als adviseur en vertrouwen in het bedrijf waar je voor werkt! Bovendien voel je je als gesprekspartner een stuk zekerder.

We kijken bij aanvang van deze 1-daagse training waar specifiek voor jou en je collega’s de knelpunten zitten. We kunnen putten uit de volgende onderdelen:

  1. Toiletten: onderhoud, verstoppingen, kalkaanslag, spetteren bij spoelrandloze toiletten, enzovoort.
  2. Wastafels en meubelen: onderhoud, rechtheid van keramiek, vochtproblemen, het “weer” in spiegels, verkleuringen, enzovoort.
  3. Baden, douches en douchedeuren: onderhoud, alle vormen van slijtage en beschadiging, afwateringsstrips, stelmaten, enzovoort.
  4. Kranen: onderhoud, wastafelkranen en de verschillende binnenwerken, thermostaten en thermostaatelementen, kalkaanslag, kleurlagen, verstopping, lekkages, enzovoort.
  5. Radiatoren: onderhoud, plaatsing in zones, aansluitingen.
  6. Tegels: kalkafzetting op de tegels en de voegen, schimmelvorming op de voegen, onderhoud.

Voor wie: customer-service afdelingen, aftersales, chatmedewerkers, verkoop- en adviesmedewerkers en iedereen die meer diepgang en kennis zoekt in het vakgebied van sanitair en badkamers.

Duur van de training is 1 dag (9.00 – 16.00 uur)

Kosten bedragen 350,- ex btw p.p.

Inclusief hand-out van de training en certificaat van deelname.

Meer informatie ? Neem contact op.

X